رضایتمندی مشتریان از خدمات کارتریج آفشید
نوشته شده توسط : ali

 

گروه آفشید با ارائه بهترین خدمات پس از فروش از قبیل راهنمایی و اعلان قیمت مناسب شناور و نیز ارسال رایگان به کلیه نقاط ایران توانسته گروه بسیاری از ارگان ها و نهاد های دولتی  و سازمان های اداری و نیز وزارتخانه ها و کارخانجات را در زمره مشتریان خود قرار دهد.

 

گروه آفشید با خدمات پس از فروش خود از قبیل تضمین کیفیت محصولات، از زمان ارسال تا پایان دوره مصرف و نیز پیگیری نحوه کیفیت از مصرف کنندگان گرامی توانسته است رضایت مندی کاملی از ارائه  کلیه خدمات خود از مشتریان بدست آورد.

کارتریج های ایرانی آفشید با بالاترین کیفیت رقیب اصلی کارتریج های اورجینال پرینترهایHP ,SAMSUNG ,CANON ,BROTHER ,LEXMARK می باشد.

کلیه کارتریج های آفشید دارای گارانتی و وارانتی بی قید وشرط در تمام طول دوره مصرف می باشند.

 

واحد گارانتی و پشتیبانی آفشید در کوتاه ترین زمان تعویض محصولات خود را انجام می دهد.

 

محصولات آفشید در بسته بندی های انحصاری این مجموعه که شامل لیبل آفشید  و نوع محصول ، و نصب هولوگرام آفشید و نیز بهترین بسته بندی در پک های مقاوم در برابر ضربه و دما و رطوبت و نهایتا کارتهای مخصوص  وسبز رنگ آفشید با بهترین کیفیت به مصرف کنندگان گرامی ارائه می گردند.

 

 

برچسب ها: خدمات کارتریج آفشید ، خدمات آفشید ، گارانتی آفشید ، کارتریج آفشید ، کارتریج ایرانی ، بهترین کاتریج ، کاتریج آفشید ، کاتریج ایرانی ، کارتریج پرینتر آفشید ، کارتریج afshid ، کارتریج اچ پی آفشید ، کارتریج سامسونگ آفشید ، کارتریج برادر آفشید ، کارتریج کانن آفشید ، کارتریج اپس





:: بازدید از این مطلب : 2543
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 اسفند 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: